U.S. Navy сменя TV рекламите си с eSports и YouTube

U.S. Navy са решили да пренасочат парите си за реклама към eSports и YouTube от традиционните рекламни канали, включително Super Bowl. 97% от бюджета ще отиде онлайн, а останалите 3% ще бъдат инвестирани в билборди и радио.

Анализите на армията, които не са никак изненадващи, показват, че таргет аудиторията им, 17-28 годишни, се намира в интернет.

През 2018 година бюджетът за телевизионна реклама е бил намален, но това не е оказало никакъв негативен ефект върху новите записали се в армията. Всички таргети за нов персонал са били достигнати, въпреки по-ниските суми за реклама през този традиционен канал.

Според проучване от 2018 на Syracuse University, esports гледаемостта ще достигне 84 милиона души. От тях 61% ще са под 25 годишна възраст.

U.S. Navy не са единствените, които виждат esports като основна възможност за привличане на нов персонал. U.S. Air Force подписаха партньорски договор с ELEAGUE през миналата година, който включва колаборации и създаване на съдържание, както и присъствие на сцената за връчване на трофеи. U.S. Air Force беше и MVP спонсор на ELEAGUE Counter-Strike: Global Offensive Major в Бостън.

U.S Army има собствен esports отбор и взима активно участие в турнири по Call of Dury и други.

Leave a Reply

Your email address will not be published.