Skillz целят да разтресат еспорта с мобилен гейминг

Skillz искат да предоставят възможността за състезателна игра на демографии, които иначе остават незабелязани.

Skillz инвестира много време в създаването на преживявания, които отговарят на всеки тип играч и ниво на умение“, споделя Justin Sampson, мениджър по придобиване на потребители на Skillz. “Ние водим следващата вълна от развлечения, като подпомагаме разработчиците на мобилни игри и предоставяме играчите с достъп до забавна конкуренция с истински награди.

Мотото на Skillz е “Еспорт за всички!”

През май 2019 г. CNBC публикуваха статия озаглавена “Еспорт гейминг платформата Skillz грабва потребителите по-ловко от Netflix и Facebook“. Дни преди това пък Netflix предупредиха своите акционери, че Fortnite е по-голяма конкуренция за тях от HBO. В края на 2018 г. мобилният гейминг достигна годишен приход от около $63 милиарда.

Общата сума, изплатена от Skillz през 2018 г. в парични награди към топ играчите си, надхвърля $8 милиона. Седем от въпросните топ 10 победители са. Една от тях, Jennifer Park, е спечелила над половин милион долара.

Платформата Skillz вече се ползва от над 20 000 разработчици на игри. През 2019 г. си партнира с Международната асоциация за разработчици на игри (IGDA), за да помогне на членовете ѝ да направят своите игри по-успешни.