Агресивните играчи ще бъдат автоматично заглушавани в новия пач на CS:GO

Използването на чийтове в Counter-Strike често се счита за един от най-големите проблеми в мачмейкинга. Истинският проблем обаче произтича от липсата на комуникация.

Ако хаквате, получавате бан. Но ако тормозите съотборниците си, викате им или ги тормозите, наказание нямаше. Досега.

Комуникацията е основна точка в най-новия ъпдейт на CS:GO. Играчите, които получават значително повече сигнали за агресивна комуникация от другите, сега ще получат предупреждение. Повторните нарушители пък ще бъдат заглушени по подразбиране.

Играчите могат да бъдат и unmute-нати в някакъв момент, но лошото им минало ще действа като предупреждение. Заглушаването на играч в по време на игра също така ще скрие тяхното име и аватар, по такъв начин заличавайки ги от картата.

Valve насърчи играчите да използват системата за отчитане по-често. Подаването на сигнал за агресивна комуникацията вече автоматично ще ги заглушава. Това ще помогне за облекчаване на проблема с грийфърите и ще им дава добра причина да се държат по-пристойно. Щом знаят, че са заглушени, трябва да поработят над държанието си.

В други игри, като League of Legends или Overwatch, заглушаването е най-доброто решение за работа с агресивни играчи. Проблемът обаче е, че играчите често не искат да използват бутона за заглушаване. Примамват се да откликнат на атаката и нещата бързо излизат извън контрол. Тормозеният играч на свой ред се превръща в агресивен и това бързо разваля играта за всички останали. Същото се случва и в CS:GO.

Този нов ъпдейт ще даде на играчите повече причини да съобщават, заглушават и чистят каналите си за комуникация.